پیام تبریک رئیس خانه صمت جوانان به مناسبت روز صنعت و معدن

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. پیام تبریک رئیس خانه صمت جوانان به مناسبت روز صنعت و معدن

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، روز ملی صنعت و معدن را به همه دست‌اندرکاران و فعالان این حوزه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، متن پیام احسان پیری، رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به شرح زیر است:

«دهم تیر به یاد و پاسداشت تلاشگران حوزه تولید، روز صنعت و معدن نامیده شده است. اهمیت این روز و این نامگذاری وقتی بیشتر آشکار می‌شود که یادمان باشد در روزگاری که جنگ اقتصادی و تحریم و کرونا، کشور را درگیر مشکلات متعدد کرده است، این صنعتگران و معدن‌کاران کشور هستند که با وجود همه گرفتاری‌های داخلی و خارجی، از پا ننشسته‌اند و از هر دریچه کوچکی، برای چرخاندن چرخ تولید و اقتصاد کشور استفاده کرده‌اند.

به احترام همه تلاشگران حوزه صنعت و معدن که حرکت از کوره‌راه‌ها و عبور از سربالایی‌های فعالیت اقتصادی را به نشستن و هیچ کاری نکردن، ترجیح داده‌اند و رونق اقتصاد ایران، به همین اراده راسخ و فعالیت مستمر آنها بستگی دارد، باید کلاه از سر برداشت و دست به سینه ایستاد.

روز صنعت و معدن را به همه این عزیزان تبریک گفته و امیدواریم در دولت آینده، روزهای بهتری در انتظار همه فعالان اقتصادی، به ویژه صنعتگران و فعالان حوزه معدن باشد.»

احسان پیری-رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران

 

فهرست