هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت با حضور اعضا برگزار شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت با حضور اعضا برگزار شد

گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، هشتمین جلسه ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت با حضور اعضا برگزار شد.
در ابتدای جلسه که باحضور فرشاد مقیمی رئیس ستاد برگزار شده بود، گزارشی از بررسی و پیگیری مصوبات ۱۴گانه جلسه پیشین ارائه گردید.
در ادامه سید علی صدری رییس هیئت امنای خانه صمت جوانان ایران ضمن لزوم حمایت از واحدهای نمونه گفت: درخواست تسهیلات تبصره ۱۸ برای تخصیص منابع برای واحد های نمونه استانی و ملی یکی از اقداماتی است که می بایست در راستای حمایت از فعالان اقتصادی صورت گیرد.

صدری گفت: برخورداری معافیت های مالیاتی نیز برای واحد های صنعتی که اقدام به بازسازی و نوسازی ماشین آلات و بهینه کردن خط تولید کرده‌اند، باید در دستور کار باشد.
عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به مشکل توسعه واحدهای صنعتی در شهرک ها گفت: حذف تشریفات و مزایده رسمی برای توسعه همجوار یا غیر همجوار واحدهای صنعتی که در برخی استان ها به واسطه محدودیت زمین، ملزم به انجام تشریفات و مزایده هستند نیز از جمله مطالبه جدی صنعتگران بخش خصوصی است.
محمد رضا فیاض دبیر ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت با اشاره به پیشنهاد تدوین و تنظیم بسته های مشوق صنعت گفت: تدوین این بسته نیاز به به برنامه ریزی مدون برای تعامل با سازمان ها و نهادهای مربوطه دارد.
در پایان مقرر گردید که همه تشکل های عضو ستاد مسئولیت ارتباط با ۱۴ دستگاه اجرایی را عهده دار شوند و خانه صمت جوانان ایران مسئول ارتباط با سازمان ملی استاندارد شد.
گفتنی است پیشتر با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید علی صدری به عنوان رئیس کمیته مالی و حسین زاهدی به عنوان عضو ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت منصوب شدند.

فهرست